dilluns, 8 desembre de 2008

Excursió al Montsagre de Paüls (23-11-2008)

A les 10 del matí ens vam trobar a la plaça tretze excursionistes per anar al Montsagre.

La pujada la vam fer pel sender i la pista que puja per Prat de Compte, on vam poder disfrutar de les parets i cingles d’aquesta vessant del Montsagre. Les cireres de pastor amb el seu color rogenc feia que ens anessem parant per menjar-les i saborejar la seva dolçor.

Arribats al coll de la Carrasqueta, es començava a planejar i el vent es feia notar, bufava una mica fort. Vam passar per tota la Refoia fins al mas, on vam descansar.

Després vam continuar fins la bassa del coll Roig i els més agossarats, per la pendent del costat de la pista ens van posar a buscar bolets . Em van trobar alguns de verds, en bon estat i altres ja més secs o passats.

A la Font del Montsagre vam dinar, però al no fer molt de sol i a l’estar parats vam sentir una mica de fred i no ens hi vam quedar molta estona. Decidírem fer el retorn poc a poc per disfrutar de la panoràmica de tota la Terra Alta que es veu baixant.

Una excursió senzilla, amb bones panoràmiques i un frondós bosc que anàvem deixant a mesura que anavem abandonant aquest indret.

Ferran
Subscriure's als missatges (Atom)